ТОП ЦЕНА
от 16.10.2020 до 22.12.2020
Топ оферта за почивка в Хисаря!
Сана СПА хотел е луксозен целогодишен четиризвезден спа и уелнес хотел, който се намира в живописния град Хисаря.Всички стаи, студия и апартаменти са елегантно и практично обзаведени, подобаващо, като за четиризвезден хотел. Стаите разполагат с всичко необходимо, за да е напълно комфорна почивката на гостите на хотела: просторни самостоятелни тераси, кабелна телевизия, минибар,индивидуален сейф, паник бутон, интернет, LCD телевизор, телефон, луксозен санитарен възел с вана и / или душ кабина , сешоар и телефон, централна климатизация и озвучаване, козметика и тоалетни принадлежности.СПА центърът разполага с:открит и закрит плувен басейн с детска секция; фитнес зала; финландски сауни; шоков душ / ледено ведро /; калдариум – парна баня; помещения за мокър масаж; кабини за класически и източни масажи; тангентор; перлена вана; СПА Капсула – съчетава в себе си хидромасаж, тангентор, вибрационно-мокро легло, Душ Виши, Инфрачерваена сауна, Парна сауна, Вибрационно легло, Арома и билкова терапия; инфрачервена сауна; солариум; зона за релакс; ВИП зона – джакузи, самостоятелна сауна и самостоятелна зона за релакс.
Цените не са валидни по време на официални и национални празници, за които има специални оферти!
Варианти:
Варианти:
от 17.09.2020 до 22.12.2020:
неделя-четвъртък
от 17.09.2020 до 20.12.2020:
петък-събота
Цената включва:
Доплащане:
- неделя - четвъртък: 20 лева за 1 нощувка; 40 лева за 2 нощувки; 56 лева за 3 нощувки
- петък - събота: 55 лева за 2 нощувки
Максимално настаняване в двойна стая (2+1 дете до 11,99), двойна стая супериор, делукс или студио (2+2 деца или 3 в.);
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg