ПРОМО СПА
от 23.10.2020 до 23.12.2020
Парк и СПА Хотел Марково се радва на тихо местоположение в жилищен квартал "Марково" в Пловдив. От стаите се открива красива гледка към Родопите или към седемте хълма на града. На място има безплатен частен паркинг.
Всяка стая предлага безплатен Wi-Fi, климатик, плоскоекранен телевизор с кабелни канали, диван, бюро, телефон и хладилник. Банята включва душ, сешоар и безплатни тоалетни принадлежности.
СПА центърът на хотел Марково разполага с открит плувен басейн, финландска сауна, инфрачервена сауна, хидромасажна вана, студена стая, парна баня, зона за релакс и контрастни душове. На разположение е също закрит басейн, който гостите могат да ползват безплатно. Освен това на място има фитнес зала и тенис корт. При заявка се предлагат масажи.
Парк и СПА Хотел Марково разполага с бар и ресторант, където можете да се насладите на европейска кухня и селекция от изискани вина. Ресторантът има камина и панорамна тераса с гледка към града.
Хотелът има детска площадка. Заседателни зали също са на разположение, а трансферни услуги могат да се организират при заявка и срещу допълнително заплащане.
Варианти:
от 22.10.2020 до 23.12.2020
четвъртък - неделя
Петък - събота
Цената включва:
Съответната база за настаняване, безплатен паркинг, безплатен Wi-Fi в целия комплекс,два целогодишни вътрешни басейна (с температура на водата 32°C и 36°C)външен басейнпрез летния сезон, ползване на СПА център (билкова сауна,финландска сауна, инфрачервена сауна, парна баня, студена стая, релакс зона) и фитнес зала
Доплащане:
Дете до 4,99 годи се настанява безплатно.
Дете от 5 год до 11,99 год заплаща 10 лева на вечер.
Дете от 12 до 18 год заплаща 60 лева на вечер.
Трети възрастен заплаща 90 лева на вечер.
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg