Супер Изгодно
от 01.12.2020 до 15.04.2021
Перун Лодж е апартхотел, само на 3 минути пеша от станцията на кабинковия лифт. Намира се в най-атрактивната част на българския ски и голф курорт Банско. Предлага безплатен транспорт до начална станция на лифта и безплатен WiFi интернет достъп в зоната на рецепцията.
Повечето от апартаментите са с балкон, а някои разполагат с кухненски бокс с микровълнова печка и електрическа кана.
Можете да се насладите на много вкусни ястия и вкусни коктейли в уютните ресторанти и в стилния лоби бар на място. На разположение са основен ресторант със зимна градина и а-ла-карт ресторант Egur Egur, предлагащ арменски ястия.
Можете да се отпуснете в модерния СПА и фитнес център на хотел Перун Лодж, който предлага и разнообразни релаксиращи процедури. На разположение безплатно е детска стая за игра. Гостите могат да ползват ски гардероб и конферентна зала.
Само на 10 минути от Банско ще намерите изключително голф игрище. Можете да карате ски от декември до април, да играете голф от април до ноември и да се възползвате от СПА центъра целогодишно.
Варианти:
от 01.12.2020 до 18.12.2020 или от 06.03.2021 до 15.04.2021:
от 19.12.2020 дo 27.12.2020 или от 20.02.2021 до 05.03.2021:
от 04.01.2021 до 19.02.2021:
Доплащане:
Дете до 4,99 г се настанява безплатно.
Дете от 5 г до 11,99 г на допълнително легло доплаща:
от 01.12.2020 до 18.12.2020 или от 06.03.2021 до 15.04.2021: 40 лева в студио и 45 лева в едноспален апартамент
от 19.12.2020 дo 27.12.2020 или от 20.02.2021 до 05.03.2021: 47 лева в студио и 52 лева в едноспален апартамент
от 04.01.2021 до 19.02.2021: 49 лева в студио и 54 лева в едноспален апартамент
Трети възрастен на допълнително легло доплаща:
от 01.12.2020 до 18.12.2020 или от 06.03.2021 до 15.04.2021: 60 лева в студио и 68 лева в едноспален апартамент
от 19.12.2020 дo 27.12.2020 или от 20.02.2021 до 05.03.2021: 70 лева в студио и 77 лева в едноспален апартамент
от 04.01.2021 до 19.02.2021: 73 лева в студио и 81 лева в едноспален апартамент
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg