Нова Година
от 29.12.2020 до 02.01.2021
Луксозният Апарт Хотел Лъки Банско предлага просторни апартаменти и студиа с безплатен Wi-Fi. Всички помещения разполагат с напълно оборудван кухненски бокс и бани с френска козметика и халати за възрастни и деца.
Комплексът включва 2 ресторанта, класически и италиански, които предлагат разнообразни вкусни ястия, приготвени по оригинални рецепти.
Италианският ресторант е част от комплекс Аква на хотела. В този комплекс гостите ще открият плувни басейни за възрастни и деца, както и разнообразни развлекателни съоръжения и атракции срещу доплащане.
Спа центърът предлага разнообразни процедури и терапии, включително пилинг, RF лифтинг на лицето и тялото и процедури против стареене с висококачествени френски козметични продукти Academie.
Комплексът разполага с детска площадка и детски клуб.
Хотел Лъки Банско предлага 2 ексклузивни програми през лятото: Лъкифит - за релаксация и отслабване и ЛъкиКидс - езиков лагер за деца с уроци по английски и френски език. Хотелът организира екскурзии до интересни културни забележителности и манастири в района, както и пешеходни турове в планините Пирин и Родопите.
Варианти:
от 29.12.2020 до 02.01.2021:
Пакетът включва:
Настаняване на първо дете до 15.99 г. настанено на допълнително легло в студио лукс и апартамент лукс на база закуска - безплатно!
Настаняване на второ дете до 15.99 г. настанено на допълнително легло в апартамент делукс на база закуска - безплатно!
Доплащане за празнична Новогодишна вечеря на 31.12.2020
*Кувертът е задължителен и не е включен в пакетната цена
Максимално настаняване в студио лукс и апартамент лукс (2+1); апартамент делукс (2+2)
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg