Нова Година
от 30.12.2020 до 03.01.2021
Апартхотел и СПА Пенелопа Палас Поморие се намира на 2 минути пеша от плажа и предлага студиа и апартаменти с тераса. На разположение на гостите има открит басейн с детска зона.
Хотелът предлага СПА и уелнес център със сауна, парна баня, хидромасажна вана, турска баня, приключенски душ и стаи за масаж, които се използват срещу допълнително заплащане. В ресторанта на Пенелопа Палас се сервират български, средиземноморски и интернационални ястия. Напитки можете да поръчате в лоби бара, а всяка сутрин гостите се наслаждават на закуска.
Всички помещения за настаняване в Апартхотел и СПА Пенелопа Палас разполагат с климатик, баня, кухненски бокс и телевизор с плосък екран с кабелни канали. Някои от тях са много просторни и включват отделна спалня и всекидневна. Осигурен е безплатен WiFi.
Варианти:
от 30.12.2020 до 03.01.2021:
Цената включва:
Закуски
Официална Новогодишна вечеря с DJ парти с изненади, 7 степенно меню на 31.12.2020
Брънч блок маса на 01.01.2021 от 10:00 до 14:00
Ползване на СПА зона - сауна, парна баня, хамам, джакузи, приключенски душ, фитнес;
Сейф, безжичен интернет на територията на хотела
Паркинг
Ранно настаняване преди 14:00 и късно освобождаване на стаите ( до края на деня)
10% отстъпка от спа процедури
10% отстъпка от сжободната консумация в ресторант
Хотелска застраховка и туристическа такса
Доплащане:
Дете от 2 г до 4,99 г заплаща 50 лева, настанено на допълнително легло с включена Новогодишна Гала Вечеря.
Дете от 5 г до 11,99 г заплаща 140 лева, настанено на допълнително легло с включена Новогодишна Гала Вечеря.
Трети възрастен заплаща 210 лева, настанен на допълнително легло с включена Новогодишна Гала Вечеря.
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg