ТОП ОФЕРТА
от 02.10.2020 до 17.12.2020
Специално предложение за почивка в Хисаря!
СПА хотел Хисар е разположен в един от най-красивите паркове на град Хисар, който е заобиколен от топли извори с минерална вода. Хотелът разполага с общо 166 помещения, разположени в Стандартно и Делукс крило. Стандартното крило разполага с 3 единични стаи, 72 двойни стаи с отделни легла, 8 двойни стаи със спалня, 18 студиа, 3 апартамента с една спалня и 2 стаи за хора с двигателни увреждания. Спа центърът е отделна три етажна сграда с разгърната площ приблизително 2000 кв.м свързана с хотела посредством топла връзка. Обзаведен е с най-съвременни модули за релакс, развлечение, удоволствие, профилактика и лечение. Всички уреди използват лечебната сила на хисарската минерална вода, а процедурите се извършват под грижите на високо квалифициран медицински персонал.
Офертата не е валидна по време на национални и официални празници!
Варианти:
от 02.10.2020 до 17.12.2020:
/неделя - четвъртък/:
стандартно крило:
делукс крило:
/петък и събота/:
стандартно крило:
делукс крило:
Цената включва:
В Уелнес центъра не се допускат лица под 12 годишна възраст!
Доплащане:
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg