Ранни Резервации
от 25.04.2020 до 19.10.2020
STAVROS BEACH HOTEL 3*
Този хотел се намира на брега на Струмския залив, на 30 метра от плажа Ставрос в Халкидики и в близост до центъра на града. Той предлага плувен басейн и бар до басейна. В общите части на хотела има безплатен Wi-Fi достъп.
Стаите в Stavros Beach са с климатик и телевизор.
В бара до басейна се сервират кафе, напитки и леки закуски. Има и детски басейн за по-малките гости. Всеки ден се сервира закуска на шведска маса.
Персоналът на денонощната рецепция може да предложи информация за близките плажове като Ставрос, Врасна и Олимпиада. На 50 метра от хотел Stavros Beach има ресторанти и магазини.
Офертата е валидна за ранни резервации направени до 31.01.2020!
Варианти:
от 25.04.2020 до 06.06.2020 или от 01.10.2020 до 19.10.2020:
от 07.06.2020 до 30.06.2020 или от 16.09.2020 до 30.09.2020:
от 01.07.2020 до 16.07.2020 или от 28.08.2020 до 15.09.2020:
от 17.07.2020 до 27.08.2020:
Доплащане:
Доплащане за вечеря на възрастен: 47 лева за 3 нощувки, 78 лева за 5 нощувки и 109 лева за 7 нощувки;
Доплащане за вечеря на дете пт 4г до 10.99г: 30 лева за 3 нощувки, 50 лева за 5 нощувки и 70 лева за 7 нощувки;
Важна информация: От 01.01.18 г. във всички хотели в Гърция се въвежда задължителна общинска такса, която се заплаща от туристите на място, в хотела.
за 5* хотели - 4 евро на стая, на вечер
за 4* хотели - 3 евро на стая, на вечер
за 3* хотели - 1.50 евро на стая, на вечер
за 2*, 1* хотели - 0.50 евро на стая, на вечер
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "Лев Инс" АД и номерът на застрахователната полица е № 00088426 / 13061810000337, валидна от 12.01.2019 г. до 11.01.2020 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 02/ 852 47 47, 0895476453, 0895470314.
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg