Ранни Резервации
от 27.04.2021 до 20.10.2021
Ранни резервации за почивка 2021 на Халкидики, Касандра - хотел Hanioti Melathron 4*
Хотел Hanioti Melathron 4* се намира в селището Ханиоти, на п-в Касандра, на 90 км. от летището в Солун, на 80 м. от плажа. Хотелът е основно ремонтиран през 2014.
В стаите: климатик, хладилник, сателитна телевизия, вана или душ, балкон или тераса. Телефон и интернет се доплащат. Шезлоги и чадъри на плажа се доплащат.
Варианти:
от 27.04.2021 до 31.05.2021 или от 27.09.2021 до 20.10.2021:
от 01.06.2021 до 15.06.2021:
от 16.06.2021 до 15.07.2021:
от 16.07.2021 до 23.08.2021:
от 24.08.2021 до 26.09.2021:
Доплащане:
от 27.04.2021 до 31.05.2021 или от 27.09.2021 до 20.10.2021: 32 лв за 3 нощувки, 54 лв за 5 нощувки и 75 лв за 7 нощувки
от 01.06.2021 до 15.06.2021: 45 лв за 3 нощувки, 75 лв за 5 нощувки и 105 лв за 7 нощувки
от 16.06.2021 до 15.07.2021: 97 лв за 5 нощувки и 136 лв за 7 нощувки
от 16.07.2021 до 23.08.2021: 118 лв за 5 нощувки и 166 лв за 7 нощувки
от 24.08.2021 до 26.09.2021: 52 лв за 3 нощувки, 86 лв за 5 нощувки и 120 лв за 7 нощувки
от 27.04.2021 до 31.05.2021 или от 27.09.2021 до 20.10.2021: 71 лв за 3 нощувки, 118 лв за 5 нощувки и 166 лв за 7 нощувки
от 01.06.2021 до 15.06.2021: 116 лв за 3 нощувки, 194 лв за 5 нощувки и 271 лв за 7 нощувки
от 16.06.2021 до 15.07.2021: 247 лв за 5 нощувки и 346 лв за 7 нощувки
от 16.07.2021 до 23.08.2021: 280 лв за 5 нощувки и 392 лв за 7 нощувки
от 24.08.2021 до 26.09.2021: 123 лв за 3 нощувки, 204 лв за 5 нощувки и 286 лв за 7 нощувки
Важна информация: От 01.01.18 г. във всички хотели в Гърция се въвежда задължителна общинска такса, която се заплаща от туристите на място, в хотела.
за 5* хотели - 4 евро на стая, на вечер
за 4* хотели - 3 евро на стая, на вечер
за 3* хотели - 1.50 евро на стая, на вечер
за 2*, 1* хотели - 0.50 евро на стая, на вечер
Валидност на ваучера: от 27.04.2021 до 20.10.2021;
- Един клиент може да закупи неограничен брой ваучери за себе си и за приятели. По чл. 87А от ППЗДДС закупената туристическа услуга няма право да се препродава на други лица;
- След закупуване на ваучер най-късно до 2 работни дни е необходимо да се направи резервация на посочените телефони, e-mail адрес или в офиса на Planet Travel Center. При невъзможност от страна на Planet Travel Center да потвърди резервация за желаните от Вас дати, предлага алтернативен хотел или възстановява заплатената от Вас сума на 100 %.
- В цената не е включен транспорт и медицинска застраховка!
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "ЛЕВ ИНС" и номерът на застрахователната полица е № 00088426/13061910000346, валидна до 11.01.2021 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 028524747
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg