Нова Година 2020
1 ден, 16 часа и 45 минути
от 28.12.2019 до 02.01.2020
Нова Година 2020 край Охридското езеро - собствен транспорт
Местоположение: Хотелът се намира на брега на Охридското езеро в района Свети Стефан, заобиколен от парк, само на 5 км от центъра на град Охрид.
В хотела:ресторант, кафе-бар, басейн, детски басейн, собствен плаж, тераса и лятна градина, тенис корт, баскетболно игрище, конферентна зала, фитнес, паркинг, детска площадка
В стаите:Хотелът разполага с 86 двойни стаи, 9 единични стаи и 22 апартамента. Всяко от помещенията за настаняване е оборудвано с климатик, телевизор със сателитни канали, телефон, минибар, Wi-Fi интернет. Хотелът разполага и със стая пригодена за хора с увреждания.
Гарантирани стаи!
Период:
от 29.12.2019 до 02.01.2020:
пакет 2 нощувки
пакет 3 нощувки
Доплащания:
* Максималното настаняване в двойните стаи е 2 възрастни с 1 едно дете или 3 възрастни!
Трети възрастен в стая заплаща редовна цена!
Цената включва:
Цената не включва:
- Валидност на ваучера: от 29.12.2019 и от 02.01.2020;
- Един клиент може да закупи неограничен брой ваучери за себе си и за приятели. По чл. 87А от ППЗДДС закупената туристическа услуга няма право да се препродава на други лица;
- След закупуване на ваучер най-късно до 2 работни дни е необходимо да се направи резервация на посочените телефони, e-mail адрес или в офиса на Planet Travel Center. При невъзможност от страна на Planet Travel Center да потвърди резервация за желаните от Вас дати, предлага алтернативен хотел или възстановява заплатената от Вас сума на 100 %.
- Посочените цени не включват медицинска застраховка и транспорт!
Стъпки:
1. Заяви своите ваучери.
2. Обади се на Planet Travel Center на посочените в офертата контакти, за да получиш потвърждение, че има места за желаните от теб брой стаи и дати.
3. Заплати ваучерите си и информирай Planet Travel Center, че си го направил.
4. Получи по e-mail или вземи на място в офис ваучерите си за настаняване.
Planet Travel Center успешно започва своята дейност преди повече от 23 години. През това време компанията се превръща в един от водещите туроператори в България. Стилът на работа на Planet се отличава както с качество на предлаганите услуги, така и с индивидуален подход към всеки клиент.
Туроператор лиценз № 01045 и туристически агент № 05672.
Общо Условия:
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията и при следните условия:
а) до 22 работни дни преди датата на резервацията не дължи неустойка на ТУРОПЕРАТОРА, с изключение на случаите, в които има издадени самолетни билети като сумата на билетите не се възстановява;
б) от 20 до 15 работни дни преди датата на резервацията заплаща 10% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
в) от 8 до 14 работни дни преди датата на резервацията заплаща 30% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
г) от 3 до 7 работни дни преди датата на резервацията заплаща 70% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена;
д) от 1 до 3 работни дни преди датата на резервацията– ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща 100% неустойка на ТУРОПЕРАТОРА от общата цена.
е) по време на празници, кампании и други подобни събития ТУРОПЕРАТОРЪТ може да посочи срокове различни от горните.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да се откаже от резервацията в случай на внезапно заболяване или други медицински проблеми като задължително трябва да представина ТУРОПЕРАТОРА документ от съответното лечебно заведение, удостоверяващ невъзможността за пътуване. В подобни случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ анулира резервациятакато се старае да защити интереса на ПОТРЕБИТЕЛЯ с цел възможно най-ниска такса за анулация или липса на такава. Документът от лечебното заведение се изискваза представянето му пред доставчиците на ТУРОПЕРАТОРА с цел отпадане на таксите за анулация на резервацията и неустойки. Ако средството за настаняване не уважисъответния документ за отказ поради внезапно заболяване или други медицински проблеми ТУРОПЕРАТОРА има право да не възстанови цялата или неуважената частот общата сума, която е платил ПОТРЕБИТЕЛЯТ.
ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да прехвърли резервацията си на трето лице , ако това е възможно и е препотвърдено от страна на ТУРОПЕРАТОРА, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ есолидарно отговорен с третото лице за изпълнението на настоящия договор. ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва предварително да уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА или туристическияагент в срок от 7 работни дни преди резервацията.
Рекламации относно средството за настаняване се приемат в писмен вид в срок от 7 дни след завръщането на ПОТРЕБИТЕЛЯ и при представяне на необходимитеписмени доказателства за неизпълнение или за некачествено изпълнение на услугата, като ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да отговори писмено в срок до 30 работни дни отдатата на постъпване на рекламацията. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да приема рекламации без писмени доказателства от хотела или от друг доставчик на ТУРОПЕРАТОРА залипса на услуга или некачествена услуга.
Застрахователят, с който ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил застрахователен договор по чл. 42 от Закона за туризма е Застрахователна компания "Лев Инс" АД и номерът на застрахователната полица е № 00088426 / 13061810000337, валидна от 12.01.2019 г. до 11.01.2020 г.
Работно време: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00.
Телефон: 02/ 852 47 47, 0895476453, 0895470314.
E-Mail: , www.planet.bg
Skype: Planetbg